قرار داد خدمات پس از فروش

قرار داد خدمات پس از فروش

برد الکترونیکی هسته مرکزی همه دستگاه های مدرن صنعتی و لوازم خانگی جدید است. با وجود آنکه ارزش تجهیزات، دستگاه های صنعتی و لوزام خانگی بسیار بالا می باشند، بیشتر آنها نمایندگی مجاز با قرار داد خدمات پس از فروش به ویژه در بخش الکترونیک را در ایران ندارند.

تعمیرکاران و سرویس کاران  آموزش های رسمی یا تجربی را  به صورت محدود در زمینه تعمیر یک دستگاه خاص می بینند. ازاینرو در مواجه با برد یک دستگاه جدید دچار سردرگمی می شوند زیرا تعمیر برد های الکترونیکی به دلیل تنوع و دگرگونی های سریع تکنولوژی افزون بر تجربه نیاز به دانش ژرف در زمینه الکترونیک قدرت و کنترل دارد.

بنا به تجربه ما که در ارتباط مستمر با مصرف کنندگان لوازم و محصولات خانگی و صنعتی هستیم اصلی ترین دغدغه آنها نبود گارانتی و خدمات پس از فروش محصول می باشد که باعث سرگردانی و زیان مصرف کننده می شود و آنها را نسبت به محصولات جدید وارد شده به بازار به دلیل نبود گارانتی و خدمات پس از فروش بدبین می کند.

پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد های الکترونیکی بیش از پانزده سال تجربه طولانی در تعمیر برد های الکترونیکی انواع دستگاه ها، تجهیزات ، لوازم خانگی، تجاری، صنعتی ، آزمایشگاهی و پژوهشی دارد . افزون بر این ، ما از کارشناسان خبره و مسلط به دانش الکترونیک که پیوسته آموخته های خود را بروزرسانی می کنند بهره می گیریم .

قرار داد خدمات پس از فروش تعمیر برد لوازم خانگی

در سال های اخیر محصولات لوازم خانگی بسیاری از برند های آمریکایی ، اروپایی، ژاپنی ، کره ای مانند جنرال الکتریک، وستینگ هاس، بوش، زیمنس ، دلمونتی، توشیبا، هیتاچی ، سامسونگ و ال جی را وارد کنندگان رسمی و غیر رسمی وارد کرده و در سراسر کشور به فروش رسانده اند . به دلایل متعدد اکنون اغلب این برند ها فاقد خدمات پس از فروش قوی و با پشتیبانی کامل هستند.

پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد الکترونیکی لوازم خانگی ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، مایکرویو و غذاساز آماده عقد قرار داد خدمات پس از فروش تعمیرات برد الکترونیکی لوازم خانگی با وارد کنندگان و تولید کنندگان محصولات خانگی است.

قرار داد خدمات پس از فروش تعمیر برد صنعتی

در گذشته های نه چندان دور صنایع تولیدی در حوزه های غذایی ، بهداشتی، نساجی ، خودرو و بیشتر زمینه های صنعتی از برند های معتبر اروپایی دستگاه ها و تجهیزات را به همراه دانش فنی و پشتیبانی خدمات پس از فروش وارد می کردند.

کشور چین با کپی سازی برند های معتبر اروپایی انواع تجهیزات و دستگاه های صنعتی را با قیمت مناسب تولید می کند. از اینرو، شرکت های بازرگانی با واردات انواع دستگاه ها و تجهیزات صنعتی بخشی از نیاز های صنایع را در غیاب برند های اروپایی تامین می کنند.

بزرگترین مشکل این دستگاه ها نبود خدمات و دانش تعمیر برد های الکترونیکی آنها در ایران است. ازاینرو، خرابی برد ممکن است یک دستگاه چند صد میلیونی را زمینگیر کرده و افزون بر آن روزانه خسارت های هنگفتی را به دلیل توقف تولید به واحد تولیدی یا کارخانه تحمیل کند.

پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد الکترونیکی تجهیزات، دستگاه ها و ابزار های صنعتی و پزشکی آماده عقد قرار داد خدمات پس از فروش تعمیرات برد الکترونیکی صنعتی با شرکت های بازرگانی وارد کننده است .

وارد کنندگان و تولید کنندگان انواع تجهیزات ، لوازم خانگی و صنعتی می توانند با عقد قرار داد خدمات پس از فروش در زمینه تعمیر برد های الکترونیکی با خیال آسوده محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه کنند.

ارایه خدمات پس از فروش از حقوق مسلم مشتریان می باشد و شرکت های معتبر وسواس بسیاری در ارایه خدمات مطلوب و کسب رضایت مشتری دارند . از اینرو کمیسیون اروپایی حفاظت از حقوق مشتری قوانین و مقررات دقیقی را در این زمینه تدوین کرده است.