تعمیر پاور منبع تغذیه سوییچینگ

تعمیر پاور منبع تغذیه کامپیوتر های گیمینگ، انیمیشن سازی و هش برد ماینینگ. تعمیر منبع تغذیه سوییچینگ و مدار پاور دستگاه ها، تجهیزات صنعتی، مخابراتی و نظامی .

تعمیر پاور منبع تغذیه سوییچینگ

پاور های خراب خود را دور نیاندازید !

پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر پاور منبع تغذیه سوییچینگ با نزدیک به ۱۵ سال سابقه تعمیر برد در غرب تهران انواع برد های الکترونیک منبع تغذیه سوییچینگ، تعمیر پاور کامپیوتر، پاور های خراب و معیوب شما را عیب یابی و تعمیر می کند .

ساختار پاور کامپیوتر و منبع تغذیه سوییچینگ

پاور کامپیوتر و منبع تغذیه سوییچینگ بر خلاف منبع تغذیه های خطی که از ترانس کاهنده یا افزاینده ولتاژ استفاده می کنند مدار های غیر خطی موسوم به منبع تغذیه سوییچینگ با تکنیک کلید زنی الکترونیکی هستند . در مدار های سوییچینگ از معماری های متفاوتی بسته به نوع کاربرد و توان پاور استفاده می شود.

ویژگی اصلی منبع تغذیه سوییچینگ استفاده از مدارهای کلید زنی در سرعت که با بسامد ۴۰ تا ۱۰۰ کیلوهرتز کار می کنند است . عمل کلید زنی را ترانزیستور های سریع از نوع ماسفت بر عهده دارند. به دلیل کار در فرکانس های بالا ترانس های مبدل اندازه کوچکتری نسبت به مدار های خطی دارند.

برتری منبع تغذیه سوییچینگ

در پاور کامپیوتر و منبع تغذیه سوییچینگ به دلیل کاهش اندازه ترانس های مبدل هزینه تمام شده تولید به نحو قابل ملاحظه ای کاهش می یابد . ازاینرو می توان در حجم و هزینه کمتر منابع تغذیه کاهنده یا افزاینده در توان های بالا تولید کرد.

نکات تعمیر پاور منبع تغذیه سوییچینگ

در تعمیر پاور کامپیوتر و منبع تغذیه سوییچینگ باید توجه داشت به دلیل کار قطعات در فرکانس های بالا و تغییرات ناگهانی و بزرگ جریان قطعه های نیمه رسانا مانند دیود ها ، ترانزیستور ها و همچنین خازن ها که به سرعت پر و خالی می شوند بیشتر در معرض خرابی و شکست ساختار هستند. در پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر پاور کارشناس الکترونیک با تجربه با شناختی که از مدار منبع تغذیه سوییچینگ دارد عیب یابی و تعمیر برد پاور کامپیوتر و منبع تغذیه سوییچینگ را انجام می دهد.

پاور سرور شبکه مخابرات

شکل ۱ : برد پاور سرور شبکه مخابرات

تعمیر برد پاور سرور شبکه و کامپیوتر صنعتی

در مرکز تخصصی تعمیر برد الکترونیکی منبع تغذیه سوییچینگ ، تعمیر پاور سرور شبکه مخابرات ، تعمیر پاور کامپیوتر صنعتی، تعمیر برد اینورتر صنعتی ، تعمیر برد اینورتر جوشکاری صنعتی زیر نظر متخصصان باتجربه و مسلط به دانش الکترونیک انجامی می شود. در کارگاه تعمیرات برد همه پاور های تعمیری غبار زدایی ، تمیزکاری شده و اجزای خراب و فرسوده با قطعات سالم تعویض می شوند. پس از انجام خدمات تعمیر ، و آزمون های فنی نهایی پاور های نوسازی شده مانند یک دستگاه سالم سال ها در بهترین شرایط فنی کار خواهند کرد.

تکنسین های تعمیر برد در پرداد سیستم زیر نظر کارشناسان خبره الکترونیک تا کنون صدها تجربه موفق در تعمیر پاور صنعتی ، تعمیر پاور شبکه سرور مخابرات ،تعمیر پاور کامپیوتر گرین ، او سی زد ، کولر مستر، پاور های حرفه ای، هش برد پاور ماینر و منبع تغذیه سوییچینگ مین ول را داشته اند.

پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد الکترونیکی ،آماده عقده قرارداد جهت انجام خدمات پس از فروش تعمیر پاور سرور شبکه با شرکت های وابسته به شرکت مخابرات می باشد. کلیه خدمات تعمیر ارایه شده دارای گارانتی و ضمانت تعمیر و پشتیبانی فنی خواهند بود.

منبع آموزش و طراحی منابع تغذیه سوییچینگ

نمونه تعمیر ها :

تعمیر پاور گرین که سوت می کشد !

تعمیر پاور ماینر ۱۸۰۰ وات

تعمیر پاور سرور شبکه مخابرات