تعمیر برد غذاساز براون مدل K700

تعمیر برد غذاساز براون
برد غذاساز براون K700

برد دستگاه غذا ساز براون را که در شکل مشاهده می کنید در اثر شوک الکتریکی به تعمیرگاه پرداد سیستم ، مرکز تخصصی تعمیر برد های لوازم خانگی جهت تعمیر آورده شده بود. شوک الکتریکی ممکن است به دلیل نوسان برق یا تحت بار مصرفی سنگین به مدت طولانی به دستگاه وارد شود. تعمیر برد غذاساز براون به دلیل نوع طراحی و مهندسی ساخت آن آن نیاز به دانش الکترونیک و تجربه در تعمیر برد لوازم خانگی آلمانی دارد.
در این برد ولتاژ متناوب ۲۲۰ ولت ورودی در مدار یکسوساز به ولتاژ مستقیم تبدیل می شود . مدار یکسوساز در دو قسمت تعبیه شده است . یک قسمت روی برد اصلی و وقسمت دیگر روی برد کوچکتر که با یک کلید فعال یا غیر فعال شده و در نهایت به همراه مدار یکسوساز روی برد با هم یکسوسازی ولتاژ ورودی را انجام می دهند.
موتور دستگاه از نوع جریان مستقیم است که یک مدار کنترلر و راه انداز IGBT سرعت کارکرد آن را تنظیم می کند . شوک الکتریکی وارد شده قطعات مدار یکسوساز ، ترانزییستور IGBT و برخی قطعات مدار کنترلر آن را سوزانده بود. پس از عیب یابی ، قطعات معیوب با قطعات اصلی و با کیفیت تعویض شدند . مدار پیش از ارسال جهت نصب ، تحت تست و آزمون قرار گرفت و پس از اطمینان از درستی کارکرد به مشتری تحویل شد.
همکاران و تعمیرکارن لوازم خانگی در تهران و شهرستان ها می توانند برد های خراب را جهت تعمیر به پرداد سیستم ، مرکز تخصصی تعمیر بردهای الکترونیکی ارسال کنند. همچنین پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد لوازم خانگی آمادگی اعطای نمایندگی تعمیر بردهای الکترونیکی به همکاران در سراسر ایران را دارد.

فیلم شرح تعمیر برد دستگاه غذا ساز براون مدل K700 را در صفحه اینستاگرام ما ملاحظه فرمایید .

8 دیدگاه دربارهٔ «تعمیر برد غذاساز براون مدل K700»

  1. درود بر شما آیا امکان تعمیر برد دستگاه چند کاره براوان مدل K700 با ارسال پست از شهر ساری برایتان امکان پذیر می باشد.

  2. سلام, برد دستگاه k700 من نیاز به تعمیر دارد، حدود هزینه ی تعمیرش چقدر میشه?
    دستگاهم بار زیاد بهش وارد شد دود کرد و خاموش شد، تعمیر کار درستش کرد اما تا روشن میکنم چنتا جرقه میزنه و از کار میفته. تعمیرکار گفت از بردش هست و نتونست دیگه کاری کنه.

    1. درود بر شما ، در تعمیر برد علاوه بر عیب یابی درست از قطعات اصلی نیز باید استفاده کرد. در پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد لوازم خانگی پس از عیب یابی با استفاده از بهترین قطعات موجود در بازار برد تعمیر و محصول مانند یک دستگاه نو سال ها کار خواهد کرد. هزینه تعمیر بستگی به گستردگی خرابی دارد برای اطلاع از هزینه تعمیر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button