تعمیر برد پاور ماینر ۱۸۰۰ وات

تعمیر برد پاور ماینر
پاور ماینر ۱۸۰۰ وات

پاور قلب هر دستگاه الکترونیکی است که برق اجزای مختلف آن را تامین می کند . هر دستگاه ماینر تعداد بسیار زیادی پردازنده سخت افزاری پر سرعت دراد که باید آنها را برای انجام محاسبه های پیچیده ریاضی در شبکه جهانی بلاک چین مدیریت کند . مجموعه پردازنده های ماینر برای کار نیاز به جریان های بسیار بالا دارند . ازاینرو پس از بررسی دقیق و عیب یابی در تعمیر برد پاور ماینر باید از قطعه های الکترونیکی بسیار مرغوب استفاده کرد.

این پردازنده ها به انرژی بسیار بالایی برای کار نیاز دارند . پردازنده ها از مواد نیمه رسانا ساخته شده اند که با جریان های مستقیم ، ولتاژ های پایین و بسامد های بالا کار می کنند . برای تامین این انرژی ، پاور باید جریان های مستقیم بسیار بالایی را تامین کند. پاوری که در شکل مشاهده می کنید ۱۸۰۰ وات توان با ولتاژ ۱۲ ولت در ۱۰ کابل خروجی موازی را تامین میکند . با این حساب در هر کابل حامل حدود ۱۵ آمپر برق مستقیم جریان دارد.

یکی از دلایل خرابی پاور ها اکسید شدگی سوکت های برق ماینر است که باعث اتلاف توان در محل اتصال با سوکت پاور شده و بار اضافه بر پاور تحمیل می کند. در اثر کشیده شدن بار اضافه ابتدا خازن ها و سپس قطعه های نیمه رسانا همچون ماسفت های قدرت خراب می شوند.

در پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد الکترونیکی منبع تغذیه های سوییچینگ ، دستگاه های ماینینگ و پاور های ماینر ، ابتدا پاور سرویس، غبار زدایی و برد با محلول مخصوص شسته می شود. سپس عیب یابی، قطعه های معیوب شناسایی و با قطعه های مرغوب که لازمه کارکرد درست این پاور ها است تعویض می شوند. در پایان پاور ماینر تحت بار تست قرار گرفته و پس از اطمینان از درستی کارکرد تحویل مشتری می شود.

برای مشاهده عکس های بیشتر و ویدیو تست پاور ماینر صفحه اینستاگرام پرداد سیستم ، مرکز تخصصی تعمیر برد الکترونیکی دستگاه های ماینینگ و پاور ماینر را دنبال کنید.

در پیوند زیر دیگر تعمیر های برد پاور سوییچینگ را می توانید ببینید

تعمیر پاور سوییچینگ

منبع فارسی برای یادگیری و آشنایی با منبع تغذیه سوییچینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button