تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی

تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی
برد ماشین ظرفشویی ال جی LG

در این نوشته عیب یابی و تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی را بررسی خواهیم کرد. برد الکترونیکی برخی لوازم خانگی مانند ماشین ظرفشویی را برای جلوگیری از نفوذ آب یا بخار آبگرم موجود در دستگاه با لایه ای از سیلیکون می پوشانند و برد را درون یک قاب پلاستیکی که کاملا درزگیری شده است قرار می دهند. این نوع پوشش و درزبندی ، امکان دسترسی مستقیم به رو و زیر برد را جهت عیب یابی ، اهم چک و ولت چک برد بسیار محدود می کند . ازاینرو، عیب یابی تعمیر برد ماشین ظرفشویی بسیار وقت گیر و دشوار است و بدون داشتن دانش الکترونیک و تجربه کاری بسیار فرسایشی و خسته کننده خواهد بود.

برد ماشین ظرفشویی ال جی که در شکل بالا می بینید پیش از ارسال به پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد ماشین ظرفشویی به دو تعمیرگاه دیگر ارسال و به دلیل عدم تعمیر مرجوع شده بود. در پرداد سیستم، برد به شیوه توالی گردش جریان بررسی و خوشبختانه ایراد شناسایی شده و قطعه های معیوب با قطعه های اصلی و با کیفیت جایگزین شدند.

در مرکز تخصصی تعمیر برد لوازم خانگی پرداد سیستم ، برد ماشین ظرفشویی ال چی پس از تعمیر زیر تست و آزمون اولیه سلامت قرار گرفت . سپس برد جهت نصب و آزمون پایانی درستی کارکرد تحویل مشتری شد . در پرداد سیستم تا زمان تست نهایی و اطمینان از درستی کارکرد برد تعمیر شده ارتباط با مشتری حفظ می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button