تعمیر برد پکیج بوتان مدل پارما ۲۲

پکیج های گازی که به انگلیسی Wall Mounted Gas Boiler یا Combi Gas Boiler نیز خوانده می شوند کاربرد روز افزونی پیدا کردهاند. در این مطلب جزییات عیب یابی و تعمیر برد پکیج بوتان پارما ۲۲ را که در اثر نویان برق آسیب دیده و روشن نمی شود را تشریح خواهیم کرد.

برد های الکترونیکی لوازم خانگی برای تغذیه بخش های مختلف ابتدا برق شهر به ولتاژ پایین DC که معمولا در محدوده ۱۲ تا ۲۴ ولت است کاسته می شود . در برد های قدیمی وظیفه این کاهش ولتاژ بر عهده ترانسفورماتور های کاهنده بود . اما در برد های الکترونیکی جدید مانند برد پکیج بوتان پارما ۲۲ مدار های موسوم به منبع تغذیه سوییچینگ این وظیفه را بر عهده دارند . این مدار ها دارای حجم کمتری نسبت به ترانس های کاهنده بوده و بازدهی بهتری نیز دارند.

دشمن اصلی هر برد الکترونیکی نوسان های شدید در برق ورودی آنها است . هر چه طراحی برد ایمن تر باشد میزان صدمه های وارد شده به بخش های مختلف آن نیز کمتر خواهد بود. برد پکیج بوتان پارما ۲۲ که در تصویر ملاحظه می کنید به دلیل نوسان ناگهانی برق شهر آسیب دیده است و برد کاملا خاموش بود و روشن نمی شد.

خوشبختانه میزان صدمه وارد شده محدود به بخش قدرت بود و به جز چند قطعه آسیب بیشتری به برد وارد نشده است . نکته مهم در تعمیر برد پکیج بوتان این است که باید همه قطعاتی که احتمال آسیب دیدنشان در اثر نوسان برق می رود را اهم چک کرد و پس از اطمینان از سلامت آنها برد تعمیر شده را به برق متصل و تحت تست گذاشت.

پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد های لوازم خانگی و تعمیر برد پکیج را به دلیل آنکه آب گرم مصرفی و گرمایش ساختمان را تامین می کند در اولویت تعمیر می گذارد و در اسرع وقت تحویل مشتری می دهد.

همکاران سرویس کار در سراسر ایران می توانند با تخفیف ویژه همکاری برد های معیوب خود را جهت تعمیرات برای ما ارسال کنند.

برای مشاهده دیگر تعمیر های برد لوازم خانگی پیوند زیر را ببینید

تعمیر برد لوازم خانگی

در این پیوند با پکیج گازی Gas Combi Boiler آشنا می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button