تشک برقی گرمایی پرداد

تشک برقی گرمایی یکی از اقلام پر کاربرد به ویژه در فصل های سرد سال است .تشک برقی گرمایی پرداد با ایجاد گرمای متعادل و مطبوع، خوابی راحت و آسوده را برای استفاده کننده فراهم می کند. کسانی که دچار پا درد ، کمر درد و رماتیسم بوده و به دلیل سرما نمی توانند خواب آرام داشته باشند با گرمای ملایم تشک حرارتی پرداد که از کف تختخواب برمی آید خوابی آسوده خواهند داشت .

تشک برقی گرمایی پرداد با طراحی خوب مانند یک تشک طبی به تسکین درد های استخوانی و رماتیسمی و بهبود و درمان سریعتر آنها کمک می کند و با فراهم ساختن خواب آرام کاربر از دردهای ممتد استخوانی و عوارض ناشی از بی خوابی رها می شود. همچنین کسانی که علاوه بر پا درد دچار ناراحتی ریه بوده و هوای بیش از اندازه گرم اتاق برایشان آزار دهنده است با تشک برقی گرمایی پرداد می توانند خوابی راحت داشته باشند .

در طراحی تشک برقی گرمایی پرداد از شش لایه شامل دولایه پارچه نخی در رو و زیر ، دو لایه الیاف پشت دوزی شده به آنها، دو لایه پارچه نخی در برگیرنده المنت برقی استفاده شده است. چیدمان و محاسبه الکتریکی المنت ها بهینه بوده و با کمترین مصرف انرژی توزیع گرمایی یکنواختی درون تشک فراهم شده است. افزون بر کیفیت طراحی و پارچه در خرید تشک برقی گرمایی باید به نوع تغذیه برق تشک برقی نیز بسته به کاربرد توجه کرد.

منبع تغذیه برق تشک برقی گرمایی پرداد ولتاژ مستقیم ۱۲ تا ۱۸ ولت است . از اینرو تغذیه آن را می توان با آداپتور سوییچینگ تامین کرد . آداپتورهای سوییچینگ در صورت وقوع هرگونه اتصالی در تشک به صورت خودکار ولتاژ را قطع می کند . برخلاف تشک های خارجی که دارای برد اختصاصی هستند و معمولا هم به دلیل خرابی آن تشک غیر قابل استفاده می شود ، آداپتور های تشک برقی پرداد ارزان قیمت بوده و همواره در دسترس هستند. همچنین از باتری خودرو نیز می توان برای تغذیه آن استفاده کرد.

ایمنی تشک برقی گرمایی پرداد به دلیل عدم استفاده از ولتاژ متناوب برق شهر در المنت های گرمایشی ، خطر برق گرفتگی و آتش سوزی نیز از بین می رود .با در نظر گرفتن همه این برتری ها قیمت تشک برقی گرمایی پرداد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ساکنان مناطق سردسیری نیز می توانند بدون آنکه نیاز به گرم کردن بیش از اندازه اتاق خواب باشد با کمترین مصرف انرژی به کمک تشک برقی گرمایی پرداد با گرمایش از کف خوابی راحت و آسوده در سرمای سخت زمستان داشته باشند. همچنین علاقه مندان طبیعت گردی و مسافرانی که در بیرون چادر می زنند با تشک برقی پرداد و با استفاده از برق باتری خودرو خوابی مطبوع در چادر خواهند داشت.

جهت دریافت نمایندگی فروش فعال تشک برقی پرداد از تهران و شهرستان ها با پرداد سیستم تماس بگیرید.

همراه : ۰۹۱۲۴۲۴۴۵۸۵
واتس آپ : ۰۹۰۳۱۲۳۵۷۱۱
تلفن :۴۴۰۵۳۶۸۵

کانال تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button