تعمیر برد اسکنر اسناد کداک i1420

تعمیر برد اسکنر اسناد کداک
اسکنر حرفه ای اسناد کداک i1420

اسکنر اسناد کداک مدل i1420 یک دستگاه اسکنر حرفه ای رنگی دورو – دوبلکس – با سرعت ۶۰ برگ در دقیقه است . این دستگاه دارای اجزا مکانیکی و ماژول های اپتیکی شامل لیزر و آینه ها است که یک موتور الکتریکی حرکت آنها را با مکانیزم پیچیده ای شامل تسمه ها و قرقره های متعدد بر دوش دارد. تامین برق این مجموعه و کنترل و مدیریت آنها بر عهده یک برد الکترونیکی بزرگ و دقیق است . از اینرو با توجه به پیچیدگی های مکانیکی، اپتیکی و الکترونیکی دستگاه های اسکنر اسناد تعمیر برد اسکنر اسناد کداک i1420 علاوه بر تخصص در الکترونیک نیاز به تجربه کافی در تعمیر برد ماشین های اداری دارد.

یکی از دلایل خرابی برد الکترونیکی اسکنر ، کندی و عدم روانی حرکت اجزا مکانیکی آن است که باید در بازه های زمانی منظم سرویس ، پاکسازی و روانکاری شوند تا موتور الکتریکی درگیر اضافه بار مکانیکی، که منجر به کشیده شده جریان اضافه از برد می شود، نشود.

دستگاهی که در تصویر مشاهده می کنید ، اسکنر اسناد حرفه ای کداک مدل i1420 است که با ایراد روشن نشدن برای تعمیر آورده شده بود.

در پرداد سیستم ، مرکز تخصصی تعمیر برد های الکترونیکی ماشین های اداری ، پس از باز کردن دستگاه، برد الکترونیکی اسکنر کداک باز و عیب یابی . سپس قطعه های معیوب در بخش برد پاور اسکنر شناسایی و با قطعه های نو و مرغوب تعویض می شوند. بخش مکانیکی از آلودگی پاکسازی و محور های مکانیکی روانکاری و کامل سرویس می شوند . اسکنر اسناد کداک مدل i1420، پس از تعمیر برد الکترونیکی و سرویس اجزا مکانیکی تست و تحویل مشتری شد .

برای دیدن دیگر تعمیر های برد ماشین های اداری پیوند زیر را ببینید :

تعمیر برد ماشین های اداری

برای مشاهده عکس های بیشتر و فیلم تست دستگاه به صفحه اینستاگرام پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر بردهای الکترو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button