تعمیر برد دستگاه پرکن پودر اتوماتیک

پنل کنترل دستگاه پرکن اتوماتیک پودر

دستگاه پرکن پودر اتوماتیک در بسته بندی صنایع غذایی و تولید پلاستیک که نیاز به ترکیب مواد اولیه در حجم ها مختلف و دفعات متعدد وجود دارد ، ابزاری کارآمد و مدرن است که با حداقل نیروی انسانی بالاترین کارایی را به دست می دهد. تعمیر برد دستگاه پرکن پودر اتوماتیک نیازمند آشنایی با ساختا الکترونیکی و مکانیکی این دستگاه ها است.

از نظر فنی مغز دستگاه های پرکن اتوماتیک صنعتی یک تراشه میکروکنترلر قابل برنامه ریزی است که فرمان لازم را با رله ها یا سوییچ های الکترونیکی مانند تریاک برای راه اندازی سخت افزارهایی مانند ویبراتور و موتورهای الکترکیی صادر می کند.

بر روی پنل این دستگاه قابلیت تنظیم های وزن، تعداد دفعات فرمان پرکن، سرعت کار و دیگر دستور ها وجود دارد که میکروکنترلر آنها را دریافت و اجرا می کند.

تعمیر برد دستگاه پرکن پودر اتوماتیک
برد الکترونیکی دستگاه پرکن اتوماتیک

در برد دستگاه پرکن پودر اتوماتیک صنعتی، جریان متناوب ۲۲۰ ولت وارد و پس از کاهش به ولتاژ های مستقیم جهت راه اندازی مدار میکروکنترلر و همچنین سوییچ های کنترلر های خروجی استفاده می شود. همچنین ولتاژ ۲۲۰ ولت متناوب به کمک تریاک دستگاه های سخت افزاری تحت فرمان خط تولید را نیز تغذیه می کند . به همین دلیل قطعات نیمه رسانای آن همواره در معرض تنش های الکتریکی ولتاژ و فرکانس بالا هستند و ممکن است پس از مدتی کارکردن به علت فرسودگی و یا شوک های الکتریکی ناشی از خطوط برق صدمه ببینند.

در پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد های الکترونیکی صنعتی ، تعمیرات برد پنل های معیوب دستگاه پرکن پودر اتوماتیک پس از عیب یابی با استفاده از قطعات الکترونیکی مرغوب انجام و پس از تست و بررسی و اطمینان از درستی کارکرد دوباره به خط تولید و بسته بندی بازگردانده می شوند.

مشاهده فیلم تعمیر برد پنل دستگاه پرکن اتوماتیک در اینستاگرام

برای مشاهده دیگر تعمیر های برد صنعتی پیوند زیر را مشاهده فرمایید .

تعمیر برد الکترونیکی صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button