تعمیر برد چرخ خیاطی صنعتی HOBEST

تعمیر برد چرخ خیاطی صنعتی
برد فرمان و کنترل موتور الکتریکی چرخ خیاطی صنعتی هوبست HOBEST

تعمیر برد چرخ خیاطی صنعتی و خانگی نیز مانند بسیاری دیگر از محصولات خانگی و صنعتی به دلیل استفاده از برد های الکترونیکی و تراشه های میکروکنترلر نیاز به دانش و تخصص روز در الکترونیک و تجربه ویژه دارد.

استفاده از برد الکترونیکی در چرخ های خیاطی انجام بسیاری از عملیات پیچیده دوخت را بدون نیاز به اجزای مکانیکی پیچیده برای خیاطان بسیار آسان تر از گذشته کرده است.

یکی از مشکلات اساسی محصولات خانگی و صنعتی در ایران نبود نمایندگی ها خدمات پس از فروش است. از اینرو، خرابی یک برد چند صد دلاری ممکن است یک ماشین چند ده تا چند صد هزار دلاری را زمینگیر کند.

تعمیرگاه برد های الکترونیکی پرداد سیستم بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در تعمیر برد های الکترونیکی لوازم خانگی و ماشین های بافندگی و ریسندگی صنعتی دارد.

مرکز تخصصی تعمیر برد های الکترونیکی پرداد سیستم ، خدمات تعمیر برد الکترونیک چرخ های خیاطی ، کامپیوتری، نیمه کامپیوتری، صنعتی و خانگی راسته دوز، میاندوز، سردوز از برند های جک ، ژانومه، مارشال، دراگون فلای ،کاچیران و برند های چینی را با بهره گیری از دانش و تجربه طولانی کارشناسان الکترونیک ، با منصفانه ترین قیمت و استفاده از بهترین قطعات الکترونیکی درجه یک با ضمانت و گارانتی تست تعمیر ارایه می کند.

تصویری را که در بالا مشاهده می کنید برد کنترل چرخ خیاطی صنعتی Hobest مدل HB3803D است که در اثر گیر کردن نخ و ایستادن موتور، برد آن صدمه دیده بود . متاسفانه سرویسکار چرخ خیاطی با تعویض فیوز سوخته بدون رفع عیب از برد باعث صدمه دیدن بیشتر آن شده بود. سرویسکاران گرامی توجه داشته باشند که سوختن فیوز به دلیل کشیده شدن جریان بالا در مدار برد است که آن نیز ممکن است به اجزای برد صدمه زده باشد. از اینرو، پیش از تعویض فیوز حتما باید برد جهت یافتن صدمه های وارد شده و رفع آنها بررسی دقیق شود.

برد الکترونیک چرخ خیاطی صنعتی مذکور عیب یابی، قطعات معیوب شناسایی و با بهترین قطعات درجه یک جایگزین شدند. همه برد های تعمیر شده در مرکز تعمیر برد های الکترونیکی دارای ضمانت و گارانتی مهلت تست پس از تعمیر می باشند.

برای مشاهده دیگر تعمیر برد های الکترونیکی صنعتی پیوند های زیر را ببینید :

تعمیر برد الکترونیکی صنعتی

آموزش برق الکترونیک و مبانی تعمیر برد های الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button