تعمیر برد دستگاه مارک زن حرارتی مدل DH-241

تعمیر برد دستگاه مارک زن حرارتی
دستگاه مارک زن حرارتی – Thermal Coding

پیش از بحث عیب یابی و تعمیر برد دستگاه مارک زن حرارتی کمی به ساختار و مکانیزم کارکرد آن می پردازیم . مارک زن حرارتی یا ترمال کدینگ وسیله ای برای حک کردن طرح یا نوشته به صورت سریالی و انبوه بر روی محصولات در خط تولید می باشد .

شیوه کار دستگاه مارک زن حرارتی

در دستگاه مارک زن حرارتی یا حک حرارتی یک نوار فیلم مخصوص از روی چند غلتک در حال گردش به سمت یک قطعه حکاکی شده هدایت می شود. بر روی این قطعه حروف برجسته برنجی که نمایشگر برچسب تاریخ یا کد و نوشته ویژه ای است بر روی فیلم ضربه می زند در همین حین فیلم بر روی محصولی که از مقابل آن می گذرد در زمان کوتاهی نشسته و نقش بر روی آن حک می شود.

دستگاه مارک زن حرارتی یا Thermal Coding Machine مدل DH-241 تنظیم هایی برای دمای غلتک گرمکن فیلم و همچنین تنظیم موقعیت دارد. یک موتور الکتریکی غلتک ها و به تبع آن نوار فیلم را با سرعت مشخصی به حرکت در می آورد. تنظیم موتور الکتریکی، دمای گرمکن را برد فرمان بر عهده دارد.

برد دستگاه مارک زن حرارتی
برد دستگاه مارک زن حرارتی

نوسان های الکتریکی ، اختلال و توقف در کار دستگاه که منجر به کشیده شدن جریان اضافی شود ممکن است به مدار های قدرت برد الکترونیکی دستگاه صدمه وارد کند . کارشناس تعمیر با شناخت از مکانیزم کارکرد دستگاه و دانش الکترونیک عیب یابی دستگاه را اصولی انجام می دهد.

در پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد صنعتی ، کارشناس پس از عیب یابی قطعه های معیوب را شناسایی و با قطعه نو و باکیفیت جایگزین می کند. تعمیر برد دستگاه مارک زن حرارتی دارای گارانتی تست و ضمانت تعمیر می باشد .

پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد های الکترونیکی صنعتی آماده همکاری با صنایع و شرکت های بازرگانی وارد کننده تجهیزات صنعتی برای تعمیر و بازسازی برد های الکترونیکی دستگاه ها و تجهیزات صنعتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button