تعمیر برد الکترونیکی اینورتر

مدار اینورتر یا مبدل الکترونیکی ولتاژ تقریبا در همه برد های الکترونیکی جدید یافت . اینورتر ها ولتاژ ورودی به برد را بسته به نوع نیاز با استفاده از معماری های استاندارد نظریه مدار های سوییچینگ به ولتاژهایی که بخش مختلف برد نیاز دارد تبدیل می کند.

مهمترین کاردکرد مدار اینورتر در برد های الکترونیکی تبدیل برق متناوب ورودی برد به ولتاژهای مستقیم جهت استفاده در تراشه میکروکنترلر و دیگر بخش های مصرف کننده روی برد الکترونیکی است. در برد های مانتیتور و تلویزیون این بخش ها به راحتی قابل تمیز هستند و معمولا به صورت برد مستقل درون محصول نصب می شوند.

برخی برد های الکترونیکی اینورتر به دلیل سر و کار داشتن با جریان ها و ولتاژهای بالا به صورت یک محصول عرضه می شوند مانند اینور تر های جوشکار یا اینورتر های مبدل برق مستقیم باتری به برق متناوب شهری جهت استفاده در لوازم خانگی ، صنعتی و هر محصولی که نیاز به ولتاژ متناوب تک یا سه فاز دارد.

تعمیر هر کدام از انواع برد ها و مدار های الکترونیکی اینورتر نیاز به تخصص و تجربه ویژه دارد. در پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد های الکترونیکی اینورتر پرداد سیستم خدمات مشروح زیر به ضمانت و گارانتی تست برای مشتریان خانگی و صنعتی انجام می شوند :

  • تعمیر برد الکترونیکی اینورتر DC-DC ، AC-DC، انواع مبدل های برق اضطراری تجاری، صنعتی و اینورهای موتور های الکتریکی.
  • تعمیر برد شارژر باتری های صنعتی و ماشین آلات سنگین راهسازی
  • تعمیر برد استابیلایزر و یو پی اس ها برق اضطراری پزشک و صنعتی
  • تعمیر برد اینورتر و مبدل سوییچینگ سردخانه و یخچال های صنعتی
  • تعمیر برد مدار اینورتر محصولات خانگی و اداری مانند ماشین لباسشویی ، یخچال فریزر و ماشین های اداری

نمونه تعمیر ها :

تعمیر برد اینورتر بلک اند دکر ۸۰۰ وات