تعمیر برد چرخ خیاطی جک JK-2000AZ

تعمیر برد چرخ خیاطی جک JK-2000AZ
شکل یک : تعمیر برد چرخ خیاطی جک JK-2000AZ

کارخانه تولیدچرخ خیاطی جک از سال ۱۹۹۵ تولید چرخ خیاطی را آغاز کرد و اکنون از برند های سرشناس بازار چرخ خیاطی جهان است. در ایران نیز بسیاری از خیاطان صنعتی از این برند استفاده می کنند . پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد چرخ خیاطی صنعتی و کنترل باکس چرخ خیاطی از سال های گذشته خدمات تعمیر برد چرخ خیاطی جک را ارایه می کند.

شکل یکم تصویر کنترل باکس چرخ خیاطی جک را نشان می دهد. در کنترل باکس یک برد بزرگ الکترونیکی قرار دارد که همه بخش های تغذیه ، سوییچینگ و مدار فرمان در آن گنجانده شده اند. این بخش ها با سوکت هایی که بر روی جعبه کنترل قرار دارد با چرخ خیاطی ارتباط دارد . از اینرو جعبه کنترل ، وظایف تغذیه چرخ خیاطی ، مدیریت فرمان های رسیده از کلید های کنترل و تنظیم دور موتور چرخ را با سیگنال های کنترلی که دریافت می کند را انجام می دهد.

برد چرخ خیاطی جک
شکل دوم : برد چرخ خیاطی جک

شکل دوم تصویر برد چرخ خیاطی جک مدل JK-2000AZ را نشان می دهد. در تعمیر برد چرخ خیاطی جک شناخت از ساختار و بلوک بندی برد الکترونیکی بسیار ضروری است. در برد چرخ خیاطی جک همه بخش های فرمان و میکروکنترلر، بخش تغذیه سوییچینگ و بخش درایور موتور الکتریکی چرخ خیاطی گنجانده شده است.

در پرداد سیستم مرکز تخصصی تعمیر برد چرخ خیاطی ، کارشناس الکترونیک عیب یابی برد چرخ خیاطی را با اتکا بر دانش و تجربه انجام می دهد. تکنسین های کارگاه تعمیر برد، طبق دستور عمل کارشناس قطعه های بخش های معیوب و صدمه دیده را با قطعه های درجه یک تعویض می کنند. برد تعمیر شده پس از تست و بررسی فنی با گارانتی تعمیر و مهلت تست تحویل مشتری داده می شود.

برای مشاهده دیگر تعمیر برد های الکترونیکی صنعتی پیوند های زیر را ببینید :

تعمیر برد الکترونیکی صنعتی

برای آشنایی با مبانی الکترونیک می توانید از منابع فارسی موجود در پیوند زیر بهره بگیرید :

آموزش برق الکترونیک و مبانی تعمیر برد های الکترونیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button